ТМ ARESTOVYCH, то що - продаж алкоголю чи дошкільні навчальні заклади
З початком війни Олексій Арестович фактично став рупором влади та офіційним радником глави Офісу президента. Тож ми не могли не поцікавитись, а що ж з правами інтелектуальної власності у такої помітної фігури на політичному ринзі України. Поки що пан Олексій зацікавився тільки своїми правами на торговельні марки.
Судячи з усього, Олексій Миколайович і сам не цікавився цим питанням до 01-го квітня 2022 року. Адже саме в цей день на нього були подані перші заявки на торговельні марки «Алексей Арестович» (це - перша Заявка, її номер m202204511), «АРЕСТОВИЧ», «Олексій Арестович», «ARESTOVYCh», «ARESTOVICH», «APEIRON», «АПЕЙРОН», «A APEIRON», «Мистецтво мислити і говорити», «Искусство мыслить и говорить».
Про що ці торговельні марки?
З першими, в цілому все ясно. Вони подані для послуг продажу, фінансових, навчальних, медичних та юридичних послуг. Це, відповідно, 35, 36, 41, 44, 45-й класи Міжнародної класифікації товарів і послуг. Відповідно до класифікації, товари і послуги згруповані по класах і являють собою конкретний перелік. Але ж Арестович, як людина «творча», і тут доклав трохи індивідуальності. Ми провели порівняльний аналіз та виявили, що ж саме було додано:
- В 35-му класі уточнено, які саме товари планує продавати Олексій Миколайович під своїм ім’ям. Треба сказати, що різноманітність вражає: там є посуд, знаряддя для прибирання, книги, марки, папір, фотографії, все для малювання, годинники та дорогоцінні ювелірні прикраси, одяг, сумки, парасольки, іграшки, спортивні товари, безалкогольні та алкогольні напої, цигарки і т.д.
- В 36, 41 та 44-му класах жодних змін не вносили.
- А от в 45-му на наше здивування багато послуг прибрали. Наприклад: планування та влаштовування весільних церемоній; послуги агентств з усиновлювання; послуги агентств щодо знайомств з соціально-побутовою метою; послуги гадання на картах; послуги крематоріїв; послуги шлюбних агентств; проведення похоронних церемоній; проведення релігійних церемоній; прокат вечірнього одягу; служби знайомств.
Тобто якісь послуги для пана Арестовича все ж є неприйнятними :)
«Особливі» позначення.
А от торговельні марки «APEIRON», «АПЕЙРОН», «A APEIRON», «Мистецтво мислити і говорити», «Искусство мыслить и говорить» - це, судячи з усього, заявки, які подані з метою захисту ще одного виду діяльності Олексія Миколайовича. Це - «Школа мислення «APEIRON».
Дата реєстрації доменного імені, на якому розміщено веб-сайт Школи - 16.05.2020 року.
Враховуючи публічну діяльність Арестовича та його «мистецтво мислити і говорити», діяльність Школи має користуватися неабияким попитом у певного споживача.
Стан реєстрації.
Наразі всі заявки знаходяться на стадії формальної експертизи. Саме на цьому етапі експертиза Укрпатенту перевіряє відповідність заявок вимогам законодавства, в тому числі і перелік заявлених послуг.
Тож будемо слідкувати за долею заявок, термінами реєстрації та винесеними рішеннями по них, щоб одразу повідомити Вам!
© Адвокат, Патентна повірена Яна Кондратюк, 2022.
Еще новости на эту тему: Вітчизняні торговельні марки за межами України - перемога за нами!