Регистрация торговой марки

Патентный поверенный, Адвокат Яна КОНДРАТЮК. Звоните: 093-300-2060. Наш Viber и Telegram. info@uatm.ua

MSN та нове життя відомої торгової марки

12.11.2024 18:08:43

торгова марка msnКомпанія Microsoft, всесвітній гігант програмного забезпечення для комп'ютерів, вирішила вдихнути нове життя у свій культовий бренд MSN. 

Бренд MSN чекає нове життя! У компанії вирішили переосмислити свої сервіси, а тому торгова марка отримає новий логотип та оновлену ідеологію. Цей  крок спрямований на консолідацію контентних сервісів під одним відомим брендом та відхід від бренду Microsoft Start. Таким чином, торгова марка MSN стає новим натхненням Microsoft.

Новий логотип MSN, виконаний у сучасному стилі, є даниною багатої історії бренду, одночасно сигналізуючи про його спрямованість у майбутнє. Кольоровий метелик, символ, що давно асоціюється з MSN, був оновлений, щоб відповідати сучасним естетичним вимогам, роблячи його більш привабливим для сьогоднішньої цифрової аудиторії.

Коротка інформаційна справка про права на торговельні марки MSN.
Взагалі компанії Мікрософт Корпорейшн [US] в Україні належить 7 торгових марок MSN
Але цікавим є:
1.  Пр-перше те, що в Україні нова торговельна марка (логотип) у вигляді кольорового метелика станом на 11.11.2024 не була заявлена на реєстрацію по українській національній процедурі. Але не тільки в Україні. Такого позначення не знайдено і серед міжнародних торговельних марок, заявлених на Європейську спільноту.
2. У наявних семи словесних торгових марок із словесною частиною MSN компанії Мікрософт Корпорейшн лише одна має реєстрацію у 41 класу МКТП. А він для для сервісів новин є профільним.
3. Загалом Мікрософт Корпорейшн має в Україні біля 60 ТМ, частина з яких припинила дію.

Рішення Microsoft відродити бренд MSN продиктовано необхідністю спростити досвід користувача на своїх платформах. Об'єднавши свої контентні новинні сервіси під брендом MSN, компанія прагне надати більш цілісний і спрощений досвід для своїх користувачів. Очікується, що ця зміна підвищить видимість та доступність контентних пропозицій Microsoft, полегшуючи користувачам пошук та взаємодію з необхідною інформацією.

Ребрендинг також включає заміну брендингу Microsoft Start в ключових областях, таких як нова вкладка в Microsoft Edge. Користувачі вже почали помічати новий логотип MSN у цих місцях, що свідчить про ширше розгортання оновленого брендингу. Незважаючи на ребрендинг, Microsoft запевняє, що функціональність сервісів не зміниться. Перехід носить виключно візуальний і брендинговий характер, спрямований на поліпшення загального досвіду користувача.

MSN, який спочатку був запущений у 1995 році разом з Windows 95, має багату історію як один із перших веб-порталів інтернету. За роки він еволюціонував від підписного сервісу з доступом через модем до комплексного веб-порталу, що пропонує широкий спектр контенту від новин та розваг до способу життя та фінансів. Рішення повернути бренд MSN наголошує на визнанні Microsoft його довговічної цінності та впізнаваності серед користувачів.

Відмова від Microsoft Start також вирішує деякі проблеми, що виникли при його початковому введенні. Багато користувачів вважали брендинг "Start" неясним і менш інтуїтивним порівняно з відомим ім'ям MSN. Повертаючись до MSN, Microsoft використовує сильне визнання та довіру до бренду, сформовану за десятиліття існування.

© Яна Кондратюк, 2024

Еще новости на эту тему:  Всесвітній соусний бренд-гігант Heinz посміхнувся