Реєстрація торгової марки

Патентний повірений та Адвокат Яна КОНДРАТЮК. Дзвоніть 063 267 80 37. Наш Viber або Telegram. info@uatm.ua

Як купити домен UA та торгову марку Легко та Просто?

Якщо Вам терміново потрібно розпочати роботу, не маючи проблем із торговою маркою (ТМ), то оптимальний шлях – це її пряма покупка.

Переваги прямої покупки ТМ:

  • Ви бережете свій час;
  • Ваш бізнес (назва фірми або позначення для товарів чи послуг) набувають готове ім'я (торгову марку), вільне від вимог інших осіб;
  • Ми пропонуємо ті торгові марки, які ж і реєструвалися, тобто ми знаємо їхню історію і переконані в їхній чистоті;
  • Ми беремо на себе всі процедури передачі прав на торгову марку, при цьому у вартість включені всі збори, платежі і т.п..

Знак ® поруч з позначенням говорить про те, що торгова марка зареєстрована. Тобто латинська літера R поруч із ТМ говорить про те, що всі процедури реєстрації завершені і Свідоцтво про реєстрацію отримано.

Ми надаємо під ключ послуги з консультування та юридичного оформлення покупки торгової марки.

Порядок передання прав на торгову марку:

  • Ви обираєте ТМ;
  • Пишете про це у наш Viber,  Telegram, або на мейл  info@uatm.ua. Або зателефонуйте нам на 063 267 80 37. І ми в найкоротші терміни зв'яжемося з Вами для початку роботи.
  • Повідомляєте нам класи (або товари та послуги), які вас цікавлять;
  • Ми спільно обговорюємо та затверджуємо порядок передачі прав на торгову марку та відповідних оплат;
  • Ви повідомляєте нам юридично значиму інформацію про майбутнього власника торгової марки (для цього ми вам по емейл надішлемо відповідну Анкету для юрособи або фізособи);
  • Ви робите 100% оплату за передачу прав на ТМ;
  • Доменне ім'я може бути передано негайно після оплати за торгову марку (торговельну марку). Технічно це займає не більше 1-2 днів після оплати та підписання відповідних договорів;
  • Ми готуємо і оформляємо договір передання прав на ТМ;
  • Ми з вами підписуємо Договір передання прав на ТМ, необхідний для офіційного оформлення факту передачі прав;
  • Ми проводимо в Держдепартаменті інтелектуальної власності та в Укрпатенті всі процедури передачі прав на торгову марку, що купується, сплачуємо всі збори, платежі тощо. Сам процес передачі прав займає 2-3 місяці;;
  • Звичайно, можливе і підписання нами додаткових документів, щоб на період проходження документів через Держдепартамент інтелектуальної власності та
  • Укрпатент ви могли бути впевнені у непорушності своїх прав на цю ТМ;.

Документи та інформація для оформлення Договору на ТМ:

Для фізичної особи необхідна лише Довіреність (оригінал) на наше ім'я та наступна інформація (обов'язково українською): 1) Адреси реєстрації (вулиця, будинок та квартира, місто, район, область, поштовий індекс), 2) Адреса для листування (вулиця, будинок та квартира, місто, район, область, індекс), 3)Телефон, факс (постійно діючий чи контактний).

Для юридичної особи також необхідна лише Довіреність (оригінал) на наше ім'я та наступна інформація (обов'язково українською): 
  • Повне найменування заявника (згідно з печатками та Статутом).
  • Юридична адреса (вулиця, будинок та квартира, місто, району, області, поштовий індекс).
  • Адреса для листування (вулиця, будинок та квартира, місто, району, області, поштовий індекс).
  • Ідентифікаційний код, 
  • Рахунок та назва банку, МФО, ІПН, № cвід. пл. ПДВ.
  • Керівник підприємства (посада, П.І.Б.), та підстави його повноважень (Статут, Доручення, тощо).

Щоб почати роботу легко та просто - напишіть у наш Viber,  Telegram, на мейл  info@uatm.ua, або зателефонуйте нам на 063 267 80 37.